Polityka prywatności

Polityka prywatności

I. Postanowienia ogólne

1. Polityka prywatności określa, jak zbierane, przetwarzane i przechowywane są dane
osobowe Użytkowników niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego https://sobieskiego12.pl/ (dalej: Serwis).
2. Serwis zbiera wyłącznie dane osobowe niezbędne do świadczenia i rozwoju usług w nim oferowanych.
3. Dane osobowe zbierane za pośrednictwem Serwisu są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.


II. Administrator danych


Administratorem danych osobowych zbieranych poprzez Serwis jest Centrum Medycyny i Stomatologii Sobieski, adres: ul. Jana III Sobieskiego 12/1 44-100 Gliwice, KRS:
0000964859, NIP:6312703938, REGON: 521699287, adres poczty elektronicznej: recepcja@sobieskiego12.pl (dalej:
Administrator).


III. Cel zbierania danych osobowych


1. Dane osobowe wykorzystywane są w celu:
-komunikacji z Użytkownikiem (livechat, formularz kontaktowy itp.)
-świadczenia usług społecznościowych,
-marketingu, remarketingu, afiliacji,
-personalizacji Serwisu dla Użytkowników,
-działań analitycznych i statystycznych,
2. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy albo skorzystania
z innych funkcjonalności Serwisu.


IV. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych


Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika: imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, NIP.


V. Okres przetwarzania danych osobowych


Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez okres:
-gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy – do momentu przedawnienia roszczeń po jej wykonaniu,
-gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda – do momentu jej odwołania, a po odwołaniu zgody do przedawnienia roszczeń.
W obu przypadkach termin przedawnienia wynosi 6 lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe i roszczeń dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej – 3 lata (jeśli przepis szczególny nie stanowi inaczej).


VI. Udostępnianie danych osobowych


1. Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane: podmiotom powiązanym z
Administratorem, jego podwykonawcom, podmiotom współpracującym z
Administratorem np. firmom obsługującym e-płatności, firmom świadczącym usługi
kurierskie/pocztowe, kancelariom prawnym.
2. Dane osobowe Użytkowników nie będą/będą przekazywane poza teren Europejskiego
Obszaru Gospodarczego (EOG).


VII. Prawa Użytkowników


1. Użytkownik Serwisu ma prawo do: dostępu do treści swoich danych osobowych, ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania, cofnięcia zgody w każdej chwili (co nie ma wpływu
na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego w oparciu o zgodę przed jej
cofnięciem).
2. Zgłoszenie o wystąpieniu przez Użytkownika z uprawnieniem wynikającym
z wymienionych praw należy przesłać na adres [adres e-mail].
3. Administrator spełnia lub odmawia spełnienia żądania niezwłocznie – maksymalnie w
ciągu miesiąca od jego otrzymania.
4. Użytkownik ma prawo złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie narusza jego prawa i wolności (RODO).


VIII. Pliki cookies


1. Serwis zbiera informacje za pomocą plików cookies – sesyjnych, stałych i podmiotów
zewnętrznych.
2. Zbieranie plików cookies wspiera poprawne świadczenie usług w Serwisie i służy
celom statystycznym.
3. Użytkownik może określić zakres dostępu plików cookies do swojego urządzenia w
ustawieniach przeglądarki.


IX. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie


1. Dane Użytkowników nie mogą być przetwarzane w zautomatyzowany sposób tak, że
na skutek tego mogłyby zapaść wobec nich jakiekolwiek decyzje.
2. Dane Użytkowników mogą być profilowane celem dostosowania treści i
personalizacji oferty po wyrażeniu przez nich zgody.


X. Postanowienia końcowe


1. Administrator ma prawo do wprowadzenia zmian w Polityce prywatności, przy czym
prawa Użytkowników nie zostaną ograniczone.
2. Informacja o wprowadzonych zmianach pojawi się w formie komunikatu dostępnego
w Serwisie.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce prywatności obowiązują
przepisy RODO i przepisy prawa polskiego.